Sorry.. =)


      Sori…, sebab dah lama sangat aku tak update blog nie..dekat sebulan jugak.. then, sori jugak kat member2 aku (LANMunajat dan Zaidi) sebab aku tak dapat teman korang pergi ke.... bla..bla.. sebab aku busy hari tue..terima kasih jelah sebab korang nak payung aku,,,,mungkin lain kali boleh kot.. dan aku harap korang tak baca post nie... hehehe =) ~Yelah...sebab sekarang nie aku kena jimatkan masa aku...kerana "masa itu Emas" tetapi Emas itu bukanlah masa... :( 
~Sambil2 korang baca nie... tengoklah persembahan dari kumpulan yang tak seberapa nie... hehehe


                           

Aku dah tak ada banyak masa untuk berblog dan masih mencari idea lagi..  so,, sekarang aku nak btulkan ape yang salah dalam blog nie..dan melakukan kerja2 pemBERSIHan yang disebabkan oleh read more yang aku tak reti nak guna.. Lagipun, sekarang nie otak aku dah BERSIH dari virus2 yang selalu je buat aku Bee zii...so,,lpas nie aku dah tak busy lagi!...sampailah Virus2 tue datang balik...terpaksa pulak aku guna Anti-virus...
~aku minta maaf banyak2... sebab dah lama update...nie pon dah macam terpaksa je... sebab blog nie dah jadi macam mayat hidup je...gara2 aku yang selalu busy... hahaha*evil laugh
NO IDEA =)

0 Goodman:

Post a Comment

 
Allah Maha Berkuasa